سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 1317281

  بازدید امروز : 23

  بازدید دیروز : 21

iranonco

 
دانش با عمل همراه است . پس هر که دانست عمل کرد و هر که عمل کرد دانست و دانش، به عمل فرا می خواند، پس اگر او را اجابت کرد چه بهتر و گرنه از او جدا و دورمی شود [امام صادق علیه السلام]
 
نویسنده: عمو فرید ::: یکشنبه 92/11/27::: ساعت 12:1 صبح

سلام ؛

نمیدونم تا به حال نقل مکان کردین؟

اون لحظه آخر ... وقتی همه بار و بنه رو جمع کردی و راننده منتظره که درو ببندی و راهی مکان جدید بشی... یه حسی میاد سراغ آدم ...یه حس دوگانه ...غم و هیجان ...

نمیشه توضیح داد...

از یه طرف ... همه خاطرات میاد جلوی چشمت ...و دوس نداری که بری

از طرف دیگه ... هیجان جای جدید ... برنامه ها و اهداف جدید....ازت استقبال میکنه

اینجا برای من پر از خاطره س ...ده سال قبل در فضای پرشین بلاگ این وبلاگ رو راه اندازی کردم ...بعد نقل مکان کردم به اینجا ...

با خیلی ها دوست شدم ...

وقتی دیده میشوی ...وقتی خوانده می شوی ... وقتی تشویق میشوی .. وقتی انگیزه هایت برای کمک ....درک میشود ...

زیباترین حس دنیا را تجربه میکنی ... و من تجربه کردم ...بسیار... وقتی اول صبح وبلاگم را چک میکردم و بیش از 400 بازدید کننده داشت ... وقتی جستجوهایشان را رصد میکردم  و میدیدم ... همه مرتبط با جستجوی خود به صفحه مناسبی راهنمایی شده اند ... حسی از غرور و شعف وجود رو می گرفت.

همواره دوست داشتم در غالب یک سایت این مجموعه رو تداوم بدم ...

از مرداد 1391 ، عزمم رو جذم کردم که این کار را انجام بدم...

در این مدت نه چندان کوتاه ...بسیاری راهنمائیم کردن...بسیاری در کنارم بودن و دلگرمم کردن ... بسیاری ... همکاری کردن ...

اگه بخوام فهرستی از همشون بنویسم ...ممکنه عده ای اسمشون جا بمونه ...

خلاصه اینکه ... امروز روز نقل مکانه از این وبلاگ دوست داشتنی به 

ایران انکو

 خواننده گرامی سلام ؛ 

با تواضع و ادب ...سایت "ایران انکو" پیرامون موضوعات سرطان به قلم نگارنده  افتتاح شد .

بازدید ، نظرات و نوشته های شما دلگرمی بخش خواهد بود.

ایران انکو

خیلی کامل نیست ...به هر حال حس میکنم ... باید مطالبی بنویسم که از سندیت محکمی برخوردار باشه ... واسه همین ... کمی آهسته تر قدم برمیدارم ...

اما خیلی واسش زحمت کشیدم ...خیلی ....

قصد ندارم تا مدتی یه سره از اینجا لینک کنم به سایت ...به پاس همه دوستانی که روزانه به اینجا سر میزنن.

و قصد دارم همه کسانی رو که ایمیل معتبر ثبت کردن رو در خبرنامه ثبت کنم.

همچنان حضور شما بهم دلگرمی میده...

تونستین گاهی منو با نظراتت ارزشمندتون راهنمایی کنین....

به امید روزی که هیچ کس در هیچ کجای دنیا به سرطان مبتلا نشه

ارادتمند همه

عمو فرید

 


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

مطالب عمومی و تخصصی درباره سرطان

 RSS 
 

لوگوی دوستان

 

درباره خودم


iranonco

عمو فرید
این وبلاگ حاوی مطالب عمومی و تخصصی مرتبط با مراقبت از بیماران سرطانی است. ا
 

حضور و غیاب

 

فهرست موضوعی یادداشت ها

پیشگیری از سرطان[6] . خاطرات[4] . داروهای شیمی درمانی[4] . تهوع و استفراغ[3] . ویژه پرستاران[3] . عوارض شیمی درمانی[2] . سرطان[2] . شیمی درمانی[2] . مدیریت مشکلات خونی[2] . مدیریت مشکلات خونی در سرطان[2] . پاسخ به نامه ها[2] . افت گلبول سفید در بیماران سرطانی و عفونت[2] . افت گلبولهای سفید در بیماران سرطانی . اقدامات پرستاری در نشت دارویی . اقدامات درمانی در نشت . انواع سرطان . ایمنی درمانی . تاکسانها . تاکسوتر . تاکسول . تب . ترکیبات پلی فنلی . تشخیص زود هنگام سرطان سینه . CA-125 . آسیبهای روحی بیمار سرطانی . آشنایی ب داروهای شیمی درمانی . آلوپسی . آلودگی هوا و سرطان . آماده سازی دارو های شیمی درمانی . آمار سرطان در ایران (سال 1391) . آنتی اکسیدانها . آنفلوآنزا و سرطان . اثرت جانبی شیمی درمانی . اربیتاکس . ارزیابی سینه ها از نظر سرطان . افت گلبول سفید . افت گلبول سفید در بیماران سرطانی . پرسش و پاسخ . پیشگیری از بیماری . توصیه های روانشناسی . خاطرات سرطان . خشکی و زخم دهان در بیماران سرطانی . داروهای خواکی شیمی درمانی . درمان ارگانیک . درمان جدید سرطان سینه . درمان سرطان پروستات . درمان سرطان سینه . راهنمای افت گلبول سفید در بیماران سرطانی . رقیق سازی . ریزش مو و شیمی درمانی . نشت دارویی . نعناع . نوتروپنی . طب سنتی ایران . عفونت . علایم و نشانه های سرطان سینه . سرطان پروستات . سرطان پستان . سرطان تخمدان . سرطان تخمدان تست تشخیص OVA1 . سرطان سینه . سرطان کودکان درمان سرطان . سرطان و کنترل ذهن . سرطان و مصرف مایعات . سلامت . مایعات و سرطان .
 

اشتراک